woensdag 17 juni 2015

De zomer komt eraan…oh jee.

We hebben de afgelopen maanden al een paar keer warme of zelfs hete dagen gehad. Veel mensen gaan dan naar het strand of de waterspeeltuin of iets dergelijks. Volgens mij ben ik sinds mijn zwangerschap niet meer in badpak of bikini in het openbaar verschenen. Ik hul mij in korte broek en hemdje, maar daar blijft het bij. Zoals zoveel mama's (denk ik) ben ik niet tevreden over mijn lijf. Ja, ik weet het, ik heb een kind op de wereld gezet. Maar dan nog, dat buikje en die kilootjes hadden er inmiddels toch wel weer af mogen zijn.

Toch weerhoudt mij dat er niet van om op allerlei webwinkels te kijken naar leuke badpakken. Helaas zijn degenen die ik leuk vind helaas vrijwel niet beschikbaar in mijn maat. En wat er dan wel uitkomt is ook niet om vrolijk van te worden meestal.

Vaak zijn de badpakken voor grotere maten zo verschrikkelijk saai en degelijk…natuurlijk kun je altijd voor het zwart kiezen, maar dan voel ik me zo'n Siciliaanse weduwe. ik wil er verdorie ook als vrouw met een maatje meer vrolijk bijlopen in badpak of bikini.
Daarom heb ik mezelf toch een badpak gegund. Geen bikini, met die striae op mijn buik en heupen is dat geen vertoning. Ik wil ook bij het zwembad er nog een beetje charmant uitzien.

Dus ik naar mijn favoriete webwinkel surfen. Want ja! op www.topvintage.nl hebben ze naast heerlijke jurkjes, schattige tasjes en begeerlijke schoenen ook prachtige badpakken en bikini's voor dames zoals
ik.

Dit prachtige badpak met snoeperige kersjes is het geworden. Een vintage jaren '50 model met lage pijpjes en een sweetheart halslijn. Hiermee durf ik me wel in het openbaar te vertonen.
Straks zal de postbode aanbellen met dit pakketje voor mij. Ik verheug me er nu al op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten